ქულები
|
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
|
კომენტარები
|
1–2
|
Ø ვერ ასრულებს შემაჯამებელ
დავალებებს
Ø აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.
Ø დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
|
|
3–4
|
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია
ელემენტარულ დონეზე.
|
|
5–6
|
Ø განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ
დონეზეა ათვისებული;
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია
ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი –საშუალო დონეზე;
|
|
7–8
|
Ø განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,დასახული მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია
დამაკმაყოფილებელ დონეზე, ნაწილი –მაღალ დონეზე ;
Ø
დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი– მაღალ დონეზე.
|
|
9–10
|
Ø განვლილი მასალის უმეტესობა
ათვისებულია მაღალ დონეზე;
Ø დასახული მიზნების
უმეტესობა მიღწეულია მაღალ დონეზე.
|
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
თამარ
მეფის საშინაო და საგარეო პოლიტიკა
|
სწავლების საფეხური
|
მე-9
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში
ირიცხება 21 მოსწავლე. განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლე არ ირიცხება.
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა აქტუალობა
|
ეს
გაკვეთილი ხელს უწყობს ცოდნის გაღრმავებას,
|
გაკვეთილის
მიზნები და ამოცანები
|
მოსწავლეები
ღრმად ეცნობიან თამარის პერიოდის ისტორიას და ახდენენ შედარებას დავით აღმაშენებლის და გიორგი მესამეს პოლიტიკასთან.
|
წინასწარი
ცოდნა
|
დავითის
და გიორგი მესამეს ეპოქა.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ფასდება
მოსწავლეთა ცოდნა და ანალიზის და შეფასების უნარი.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო,ინტერნეტი,სქემები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
ვიყენებ
T დიაგრამას,ვენის დიაგრამას,
სქემებს.ვიყენებ წყვილებში მუშაობას.წყაროებზე მუშობას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий